Už jste se rozhodli, jakému oboru se hodláte věnovat a nyní se chystáte k jeho propagaci na internetu? Pokud se nepustíte do svépomocné výroby stránek čeká vás výběr odborníků, . V obou případech vám ovšem pomůže přehledně shrnutá a vysvětlená tvorba webu krok za krokem. Zjistěte, co vás čeká a jaká počáteční rozhodnutí byste neměli podceňovat, pokud chcete web, který bude klientům sympatický a bude generovat dostatek objednávek.
Tradiční firemní stránky, kde se prezentují služby, budou ideální pro kadeřnictví, salony krásy, wellness služby, ubytování a nejrůznější poradce. Na tomto typu platformy musíte zájemcům umožnit poptávky a rezervace prostřednictvím interaktivních formulářů.
Pokud se budete živit online prodejem výrobků, bude pro vás tím správným řešením e-shop. Zvláštní pozornost věnujte jednoduché objednávce a nabídněte zákazníkům snadné možnosti platby a dopravy.
V neposlední řadě pro vás může tvorba webu krok za krokem znamenat, že vám postačí vizitkový web, kam nahrajete základní představení vaší činnosti doplněné kontaktem.
Způsob utváření webu tedy záleží na odvětví, v němž pracujete. Pokud webařině nerozumíte, nevadí. Většina expertů s vámi konzultuje vaše potřeby a podle toho vám doporučí vhodný typ www.
Nemáte-li v plánu rozjezd unikátního a rozsáhlého internetového projektu, bude pro vás předpřipravená šablona ta pravá volba. Výhodou stránek “z prášku” bývá jejich spolehlivost a bezchybnost, protože jsou důkladně prověřené a otestované. Tvorba webu krok za krokem z již hotové předlohy bývá také levnější, než když vám ho dělají na míru. Instantní www přitom nejsou méně kvalitní a s použitím vašich fotek vypadají dočista jako originál.
Na složité druhy online obchodu se naproti tomu už budete muset vybavit zakázkovými webovkami. Obě možnosti by však měly bez rozdílu cílit na vaši klientelu a být v síti snadno nalezitelné. Další nezbytnou funkcí je navigace uživatelů k nákupu a sběr kontaktů pro pozdější emailing. Kromě toho se od jakýchkoliv stránek očekává i běžná marketingová propagace vaší značky.
Jakmile si ujasníte typ a původ budoucích www, přejďete v tvorbě webu krok za krokem k sestavení poptávky. Tu pak rozešlete jen takovým specialistům, kteří garantují responzivní webdesign. Jde o to, aby vaše webovky vypadaly skvěle na nejrůznějších displejích. Jinak přijdete o valnou část potenciální klientely.
Pro lepší představu si uvědomte, že minimálně polovina uživatelů vidí internetové stránky optikou smartphonů, což vám potvrdí každá webová statistika. Už dávno neplatí, že se surfuje hlavně na stolních počítačích a z toho vyplývá, že vás stránky s vadnou responzivitou připravují až o 50 % možného obratu.
Hned od začátku výběrového řízení na dodavatele stránek uvažujte rovněž o tom, jak budete stimulovat jejich návštěvnost. proto zvažte poslední doporučení k úspěšné tvorbě webu krok za krokem a svěřte jeho produkci firmě, která vám ho automaticka dodá optimalizovaný pro vyhledávače. Bez SEO vaše stránky na internetu skoro nikdo nenajde a vašemu online podnikání se tím pádem nebude dařit. A vy přece potřebujete vyjíždět mezi několika prvními odkazy na Googlu a Seznamu, kam si klikne absolutní většina lidí. Právě tím získáte dostatečnou pozornost cílového publika a pak můžete očekávat i ziskovou konverzi.
Tím bychom uzavřeli návod, jak by měla probíhat tvorba úspěšného webu krok za krokem. Než se pustíte do díla, rozmyslete si typ www a podle náročnosti se rozhodněte pro šablonu nebo poptejte vývoj unikátní platformy. Do soutěže o vaši zakázku pak zapojte jen profesionály, kteří chápou ekonomický význam responzivního webdesignu a rovnou se vám postarají o SEO.