Ať už máte web nebo provozujete e-shop, v obou případech potřebujete být na internetu co nejsnáze dohledatelní. Čím více uživatelů vás v síti objeví, tím větší máte šanci vaši nabídku zobchodovat. Jedním z funkčních nástrojů online marketingu a potažmo i optimalizace stránek pro vyhledávače je registrace do katalogu. Google jako nejpoužívanější vyhledávač v Čechách představuje optimální místo, kam je prospěšné vaši firmu a sortiment zaevidovat. Níže jsme vám připravili stručný výčet, co tím získáte.
Majitelé online prodejen mohou výrazně urychlit obrátku svých produktů, když provedou registraci do katalogů zboží. Vyhledávač Google má za tímto účelem skvělou platformu zvanou Google Nákupy. Podobně jako na Zboží.cz zde miliony zákazníků využívají možnost srovnání stejného sortimentu na různých e-shopech. Tím, že tu objeví i vaše nabídka, se zapojíte do soutěže o klienty a pravděpodobnost, že u vás některý ze zájemců nakoupí, hraničí s jistotou. Pro registraci do zbožového katalogu Google využijte rozhraní Google Merchant Center, kam vložíte XML feed vygenerovaný v administraci vašeho e-shopu.
Další způsob, jak předstihnout internetové konkurenty, je vyhrazen firmám, které poskytují svým zákazníkům osobní servis. Ten se může odehrávat buď ve vaší kamenné provozovně nebo formou návštěvy klientů třeba u nich doma nebo na pracovišti. V obou případech neváhejte představit vaši společnost prostřednictvím registrace do firemního katalogu na Googlu. Podle oboru si tu vyberete odpovídající kategoii, kam zadáte vaši podnikatelskou adresu a několik zákaznicky užitečných informací. Díky tomu se zobrazí sídlo nebo fyzická pobočka vaší firmy na mapách Googlu a pochopitelně i ve fulltextovém vyhledávání.
Tím, že se váš sortiment objeví ve zbožovém katalogu a vaše služby v tom firemním, získáte kromě pozornosti internetového poblika ještě zpětné odkazy. Jistě víte, že ve virtuálním prostředí je základní podmínkou úspěchu nikoli kvalita, ale primárně dohledatelnost nabídky. Za tímto účelem si buď platíte proklikové PPC reklamy a/nebo optimalizujete váš web pro vyhledávače. V rámci druhé zmíněné služby rozvíjí SEO specialista mimojiné také síť odkazů, které vedou na vaše stránky odněkud ze sítě. Jedním z jeho pracovních úkolů je právě registrace do katalogů na Googlu, Seznamu a dalších populárních vyhledávačích a portálech. Tato činnost se nazývá linkbuilding a je výhodné svěřit ji profesionálům. Ti se totiž kromě tvorby linků postarají též o technickou a obsahovou způsobilost vašich www. Obvykle vám kromě SEO zajistí i zbývající formy internetového marketingu.
Pokud jste schopní marketéři, rozumíte pravidlům internetové propagace a ovládáte správu vašeho webu či e-shopu, zabere vám registrace do katalogu maximálně pár hodin vašeho času. Google, přestože se v posledních dvou letech projevuje velmi kontroverzně, stále patří mezi dominantní vyhledávače a určitě by na něm vaše zboží a služby neměly chybět. Potřebujete-li se na cokoli z oblasti SEO, SEM a registrace do katalogu nejen na Googlu doptat, jsme vám k dispozici. Využijte komentáře, ať se můžeme spojit.
Нет связанных сообщений